Friday, August 15, 2008

Short Intelligent Movie

salam...

ingat x entri yg aku postkan sblm ni...kan aku sruh korg doakan aku...ade smthing berlaku...sbnrnye, aku ikut pertandingan Short Intelligent Movie...pertandingan ni anjuran student Dip Sains Komputer dgn kerjasama HEP...

mule2 ktorg lgsg xterpk nk msuk w/pun dh tau yg hadiah die agak lumayan...mls gler nk bt...tp bile dh last2, tetibe je tergerak ati nk join...alhamdulillah, penertaan ktorg (3E) x mengecewakan kami...aku, syant & pin satu group...tajuk short movie ktorg 'xsiap'...hahahah

ktorg shooting movie ni 1 mlm je...sgt cincai okk...haha...group lain smue dh antar hasil dorg dlm mggu lps...ktorg ni, br antar ptg sblm diadili tuh....huhuhu...

mse tgh ditygkn utk diadili, blh x org menjerit tgk muke aku...ktorg bt cite seram sbnrnye...dorg smue ingt aku la antu...huhu...xptt btl...

tp alhamdulillah, berkat doa smue, ktorg dpt tmpt ke-2 dlm pertandingan ni...dpt la duit rm300...tp sbb ktorg 30rg segroup, so terpakse la kongsi...hehe...

layan gmbr...
~aku ngan kakak~

~kami segroup...pin xdpt dtg~

~ni pmng no3~

~me~


~kami yg suke~

~eja berangan nk replika aku~

~kami syg duit ni~

~posing je keje~

~ade jamuan ringan~

~tgk naim lwn tgn~

~barisan ajk...tema dorg batik...2 yg smue pkai bju batik tuh~


No comments: