Thursday, October 1, 2009

~RINDU NK BLOGGING~

Salam...

First of all, SLAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR BATIN...
Dah lame aku xberblogging kan...tp ade ke org nk bc blog aku?huhu...
Tp aku rindu gak nk blogging ni...hehe

First nk cite psl kehidupan aku skrg...
Skrg ni kan musim2 nk exam, keje mmg byk gler...
Assignment berlambak2...xpnah nk hbs...dh buat pun still lg xhbs2...cmne tuh?huhu
Dah la due date smue projek dh nk dekat...tension ohh...
Dgn sistem e-Advising nyer, dgn projek database nyer, dgn presentation framework, term paper, test2, quiz2...ergggghhhh...byk GLER okk!
Exam pun lg beberape minggu je lg...
Study pun blom...huhu...
Pnat la...pnt ngan keje yg byk...tp cmni la kan k'daan org blaja...klu xde keje, mmg bkn blaja la namenye kan...redha je la...huhu

Pg2, bgn g klas...g naik bas...kuar umah dh la kne awal...
tp kdg2 ktorg ni kuar je lmbt...
slamber okk ktorg...haha
yela, mne x nye,klu kuar awal, mesti bas yg dtg lambat...
bgs kuar umah lmbt je kan, cnfrm bas dtg awl...haha
tgk,bas mmg dengki ngan ktorg klu ktorg nk g klas awal...haha
xde ke sape2 nk kawen ngan aku?
pastu bg hantaran kete...haha
blh aku bw kete g klas...
xde la pnat sgt...huhu
mmg pnat ohh naik bas...klu dh hbs klas, smp umah je mmg cnfrm dh ngantuk...
aternye,mmg pnat nk mampos!huhu
serius aku mmg xsuke kehidupan kat shah alam ni...
klu blh, mmg tetiap mggu nk blk umah je aku pk...
bkn aku xnk blaja, tp life kat sni mmg xbest!huhu
biar la org uitm ni antar aku kat srwk blk, aku rela...
dr menjalani life kat sni yg xbest!
aku bkn xnk blaja, aku nk sgt blaja...
tp cmne klu k'daan kat sni yg membuatkan kt xslesa?huhu
Ya Allah, kuatkan hati hamba-Mu ini utk menjalani kahidupan yg pnuh liku ini...

~adios~

No comments: