Monday, January 12, 2009

Rindu Sarawak

salam...

lame xupdate blog aku yg dh bersawang ni...sori ek...

here are some updates bout me :
  • dh smbg degree in Information System Engineering kat UiTM Shah Alam...
  • life kat sni so far so good...
  • tp aku still xdpt nk sesuaikn diri sgt kat sni...aku rndu ngan kwn2 aku kat srwk...
  • rndu kehidupan kat srwk...serius...
  • setiap mggu aku akan blk umah...maklumla, dh dekat kan...haha
  • stiap ari pun jadual aku pack ngan klas...sgt memenatkn...huhu
  • korg smue please doakan aku blh bw kesemua 9 papers yg aku terpksa amek sem ni...huhu
  • aku rndu ngan lec aku kat srwk...huhu
pe2 pun, life must go on...xsbr nk hbskn mggu ni...nk blk umah!!!

1 comment:

fieeyza said...

trah... kami kat cni smua rindukn ko... sgt2... ktaorg kat cni pun dh x slalu sgt lepak 1 blik cam dulu.. klu lepak pun time mkn jak.. maklumlah smua dh b'lainan blik kn... mizah pun dh kat blok 3.. pa2pun aku rindu ngn ko.. dh xda org bising2 ngn aku... huhu... sora ko yg slalu teriak2 tu jg yg aku rindu giler... InsyaALLAh ko pasti blh... target dekan k... hehehe