Friday, November 7, 2008

Bertolak ke Sabah Negeri di Bawah Bayu

salam...

sori lame xupdate...aku g sabah utk cuti2 m'sia dgn family t'syg...best oooo...hehe...byk gler bnde nk cite...tp aku akan bt satu persatu...


kan aku blk umah dr srwk ari jumaat (31/10)...pastu, ari ahad (2/11) aku dh bertolak g sabah ngan family aku...xsempat aku nk update ape2...mls nk bw lptop...lgpun aku tau bile kat sane mmg xde mse nk update sbb ktorg mmg akan gunekan mse yg ade utk jln2 cari psl!hahaha...


ktorg kat sne 4 ari...dr ari ahad smp la ari rabu...ari ahad tuh ktorg kuar umah kol 7 lbih sbb flight ktorg kol 10...kuar umah awal sbb nnt nk breakfast lg la...sbb cnfrm akan lpr kan...yela, naik flight nnt kan 2 jam 30 minit...lame okk...huhu



~aksi aku ngan adik aku awal2 pg...hehe~
~bpk ngan mak aku...bpk aku berjiwa muda okk sbb die bw beg galas blkg...haha~

~aku ngan adik aku lps breakfast~

~xsbr nk g KK~

~adik aku dok soh aku amek gmbr die dr blkg...haha~

~mama dgn kakak aku~

~aku dgn kakak aku kat LCCT~

~adios~

No comments: