Tuesday, November 11, 2008

Berjalan Ke One Borneo

salam...

lps mkn mlm, ktorg terjah one borneo...one borneo ni tmpt yg br bukak kat Sbh ni...die mcm pusat setempat...mcm2 ade kat sni...ade shopping mall, ade hotel & mcm2 lg...hehe

kat sni ktorg just jln2 je smbil cuci2 mate...haha

~biase la, aku kan pantang jmpe cermin...msti nk snap gmbr sndri...haha~

Kasut ni kakak aku try kat vincci kat sni...cntik beb!die dh berkenan...tp nape ntah xteramek...huhu...korg cr la kat sni...dh byk gak vincci aku g kat sni, tp xde ksut ni...klu sape2 ade t'nmpk ksut ni kat vincci mne2, tlg gtau aku ek!hehe
korg nmpk x kat blkg kakak aku tuh? 2 la adidas nyer logo yg terbr...salesgirl kat situ la ckp...hehe...cntik kat logo br die...hehe
adik aku telah b'jaya merembat kasut adidas kat sni...ok la design die...hehe

~ksut yg adik aku b'jaya rembat~


lps dh pnt jln, blk hotel utk tdo!yeay2!haha

~adios~

1 comment:

13may said...

fewitt!! fewitt!!

hehhe hehhe