Monday, October 13, 2008

Hari Raya Keempat

salam...

sambtn raye ari yg ke-4 aku plak lain sket arr...pagi tuh pakjang aku dtg umah...lps je pakjang aku dtg umah, ktorg kuar g OU jln2...hehe...ktorg juga bw bersama2 kami kwn adik aku coz adik aku nk blk matrix die dh mlm ni...huhu...

lps pnat2 jln, ktorg g mkn kfc sbb bpk aku mengidam nk mkn kfc...haha...mama & bpk berbuke pose...rajin kan mama & bpk aku pose?dorg dh biase...klu anak die ni, liat sket!haha...tp aku pnah la gak join dorg pose 6 dlu2...aku pun xingat dh...haha...

~big boss kami~

~mama, atie & anith~

kami bersama bapak~

~poyos~

~lagi kami yg poyos~

~aku dgn kakakku~

ni aku nk bt selingan sket...fyi, kakak aku ni still single & available...umor die still mude (mude ke?)die br 23 thn...so, sesape yg bace blog aku ni & nk knal2 ngan kakak aku, blh la...hehe...die ni agak pemalu sket (btol ke wei?haha)tp klu korg intrested ngan die, blh la roger2 aku k...haha...

~kami bersama atie~

~me dgn mama~

~ktorg yg slamber~

lps je mkn, ktorg blk umah rehat2 jap coz mlm tuh nk kne antar adik aku kat hentian putra coz die nk blk matrix dh...kol 12 bas die bertolak...huhu...xbest gler sbb mcm kjap sgt je rs dh die kne blk dh...huhu

mase antar adik aku ni ade la kjadian berlaku...lawak je aku rs...haha

cmni cite die, bas yg sptutnye anta dorg blk matrix sbnrnye ade 4 bas...tp mlm tuh 3 bas je yg dtg...pelik kan?driver bas pun xtau coz dorg tukang bw bas je...mngmnt dorg ni la mayb ade silap sket...then, ade la sorg makcik ni siap call polis lg mengadu psl ni...xlame pastuh ade la polis dtg...xlme pastu gak ade la 1 bas dtg bw dorg blk pnang...hbs cite...haha

so, adik aku pun dh slmt smp pnang keesokan arinye kol 6 pg...haha

~mesti la ade gmbr aku kan~

~adik aku yg sebek je nk tgglkn ktorg...haha~

~ni die dh dlm bas nk jln dh...haha~

2 je la cite kami beraya...lps adik aku blk, dh mcm xbest sbb sorg xde...huhu...but mood braye still ade...hehe

~adios~

1 comment:

cek rini said...

salam adik...
selamat hali layer...
tak sronok ar..tahun ni adik tak balik umah mkcik... nak nangis la..
wawawa...
nanti mkcik kasi adik blog jual brg online makcik k...tengah buat..tak siap lagi ni..hri tu guna forum jer..hehehe.. ni nak cuba buat blog jual brg online pulak..kalu adik ada duit lebih beli jer apa2 yg tak mahal dan bawak balik sini..nanti mkcik bayar la...