Saturday, September 20, 2008

Semoga Cepat Sembuh

salam....

tgh ari td dlm kol 1 lbh, bpk msg...ckp pakteh aku (adik mak aku) kat Hospital Kuala Lumpur...terkejut gak aku...bpk ckp, die ngah operation...kaki die bengkak sbb saluran darah die tersumbat...huhu...siannye pakteh aku....die dh la ade lmah jantung...huhu

bpk ckp die dtg HKL naik ambulans dr Hosp Seb Jaya mlm smlm...emergency...doktor ckp, klu x bt operation dlm waktu terdekat, mayb kaki die akan dipotong...siannye...beratnye dugaan Allah utk family pakteh di bln puase ni...

aku ingat lg, dlu2 kan, pak teh la org yg kuat menyakat ktorg (anak2 sedara die)...ade2 je bnde yg die nk menyakat...klu ktorg blk kg time raye, mest riuh rendah je ngan sore pakteh...die akan bli mercun & bunga api...pastu ajak anak2 buah die main...seronoknye time tuh...huhu

thn lps ktorg blk raye, die dh xsemeriah dlu...time tu die dh skt...die still usik2 ktorg, tp dh xseceria dlu...die mcm lemah je...hmm...

ptg td, mama call ckp pakteh dh hbs operation...die kat ICU skrg...die masih blom sedar...aku doakan pakteh cpt2 sedar...klu korg bace entri ni, tlg doakan pakteh aku...harap2 die cepat sdar & cepat baik...nnt die blh ceria mcm dlu2 lg...

rase mcm nk terbang blk kl je ari ni gak...tp sbr je la...brape ari je lg aku nk blk...aku hy mmpu berdoa dr jauh...

"Ya Allah ya tuhanku, Engkau sedarkan & sembuhkan la bapa saudaraku secepat yg mungkin..."

smoga doa aku & doa2 kalian dimakbulkan di bln yang mulia ini...

~adios~

No comments: