Thursday, September 4, 2008

Main Jual-jual

salam...

kan dlm entri yg psl festival tari lps, aku nk cite psl gerai jualan yg ktorg bukak & nk ltak gmbr kan?hehe...

sblm aku tunjuk gmbr, aku nk cite la sket2 psl gerai yg ktorg bukak...actually, aku just tlg lec aku menjual je...jual dadih WOW!modal smue die yg kuarkan...kire aku ni bekerja ngan die la...hehe...best la gak bukak gerai ni...dpt pengalaman..walaupun mmg letih nk mampos!kirenye mlm hbs berjual tuh, ltak je kpala kat bantal, mmg tdo la jwbnye...hehe...

part plg best time org dtg membeli & org byr duit...hehe...rs mcm ape yg kt bt tuh, dpt blk...hehe...aku kan hbs keje kol 5, same gak ngan lec aku tuh...so, ktorg slalu bukak gerai kol 8 lbh...sdgkan operasi gerai spttnye bermule jam 5.30...kire ktorg ni slalu lmbt la kan...slame 2 mlm tuh, asal ktorg dtg je, mesti 1 meja ktorg hilang...mmg pelik okk...bile ty kat org yg 'curi' meja ktorg tuh, blh plak die jwb 'ingatkan xmeniaga td'...ceit!bengang je okk...ktorg lmbt la, bkn xberniaga...

walaupun ktorg dtg lmbt, kami ttap hbs awal...dadih yg ktorg jual mmg cpt hbs...hehe...sokee....hehe...mls nk cite pjg, jom layan gmbr...layann...



~aku ngan miss~
~ktorg mmg suke posing~
~dg, mil, mira & aku~
~mira ktawakan aku~
~tgk melayan pelanggan~
~kami yg kepenatan~



~net & aku~

~aku & kakak~

~aku & yg lain tuh smue lec~

~miss ct, aku & eja~

~dadih WOW!~

~aku & miss ct~

No comments: