Monday, August 25, 2008

Serikin

Salam...

Kan ade entri yg lps, aku ckp ktorg ade plan nk g mandi manda kan...tp plan 2 t'pksa ditangguhkn ats sbb2 yg t'tntu...disbbkn xjd g mndi manda, ktorg g Serikin!yeay!hehe...

sbnrnye, mggu lps, Chris, mkwe abg man dtg sni...jln2 cari mkn...hehe...so, abg man plan nk bw die g serikin...aku pun tumpang sekaki la kan...ade peluang, xkan dilpskn...haha....ktorg b'5 jln g serikin...aku, kakak, syant, abg man & chris...hehe...

ktorg b'- seawal kol9 pg...ade la dlm 1 jam lbh smp sne...rmai gler org, so jln2 je la...fyi, kat serikin ni byk jual kain2 bju kurung & kbaya dr indonesia...sbb serikin ni sempadan indon & srwk...ade jual langsir, beg2, spek mate, bantal2, bear2 yg cute, bju2, perfume & byk lg...smue dr indon...

die mcm psr mlm...byk gler org jual2...dorg ni peniaga dr indon...dorg dtg serikin utk berniaga brg2 dagangan dorg stiap ujung mggu je...dorg dtg ari jumaat, tdo kat sni smp ahad br blk g indon blk...aku ngan kakak sempat rembat suar jeans je...hehe...

lyan je la gmbr kat bwh...gmbr abg man ngan chris xde sbb ktorg jln asing2...xnk la kcu org kan...hehe...
~org2 yg ngah cari ape ntah~

~antara spek mate yg dijual...rm10 je ni~

~mest ade gmbr aku okk...haha~

~ni antara beg yg blh thn cntik la~

ok...2 je la yg dpt aku cite...sape2 nk g serikin, blh gtau aku k...hehe

~adios~

No comments: